FANDOM

Celestial Event on Hardmode tapahtuma, joka alkaa kun pelaaja on kukistanut Golemin ja sen jälkeen Lunatic Cultistin.

Lunar Cultist Muokkaa

NPC 439

Aloittaaksen Celestial Eventin, pelaajan täytyy kukistaa Ancient Cultist -ryhmä maailman tyrmän ulkopuolella. Tämä houkuttelee Lunatic Cultistin paikalle, joka rupeaa hyökkäämään pelaajaa loitsuilla ja kutsuu samalla Phantasm Dragoneja. Jos cultist tappaa pelaajan, ryhmän voi silti löytää tyrmän ulkopuolelta seuraavana päivänä jotta pelaaja voi taas yrittää kukistaa heidät. Kun lunatic cultistin tappaa saa Ancient Manipulator in.

Taivaalliset pilarit Muokkaa

Kun pelaaja on kukistanut Lunar Cultistin, tapahtuman pääosa alkaa, merkkinä siitä tulee viesti "Celestial creatures are invading!" Neljä pilaria ilmestyvät ympäri maailmaa, joista jokaisella on omat vihollisensa, tausta ja teemamusiikki. Jokaisella pilarilla on 20,000 HP:ta ja jokaista pilaria suojaa kilpi.

Pilarit Viholliset
Nebula Pillar

Nebula Pillar

Brain Suckler
Evolution Beast
Nebula Floater
Predictor

Solar Pillar

Solar Pillar

Corite
Crawltipede
Drakanian
Drakomire
Selenian
Sroller

Stardust Pillar

Stardust Pillar

Flow Invader
Milkyway Weaver
Star Cell
Stargazer
Twinkle Popper

Vortex Pillar

Vortex Pillar

Alien Hornet
Alien Queen
Storm Diver
Vortexian

Moon Lord Muokkaa

Kun kaikki neljä pilaria ollaan tuhottu, tulee uusi viesti: "Impending doom approaches...". Näyttö sumenee ja heiluu ja pian Moon Lord ilmestyy.

Päivityshistoria Muokkaa

v1.3.0.1

  • Lisätty peliin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki