FANDOM

Eye of Cthulhu
Npc 4
Eye of Cthulhun ensimmäinen ja toinen muoto.
Terveys (1. Muoto) 2800
(2. Muoto) 1400
Suojaus (1. Muoto) 12
(2. Muoto) 0
Hyökkäys (1. Muoto) 15
(2. Muoto) 23
Variaatiot The Twins
Demon Eye
Servant of Cthulhu
Wandering Eye
Esiintymistiedot
Ilmestymisaika
Kutsuminen Epäilyttävän näköinen silmä
Saalistiedot
Saalis 1-3 Korruptoitunutta siementä
30-87 Demonimalmia
5-15 Vähempiarvoista parantavaa taikajuomaa
20-49 Epäpyhää nuolta
8 Sydäntä
Saalisraha 3 GoldCoin Small 
Kyvyt

Eye of Cthulhu eli suomen kielellä Cthulhun silmä, on yksi pelin varsinaisista pomoista ennen Hardmodea. Se on yleensä ensimmäinen pomo, jonka pelaaja tappaa ja se on myös pelin helpoin pomo. Cthultun silmän voi tappaa niin monta kertaa kun Pelaaja haluaa. Cthulhun silmä on alkeellinen The Twins.

Kutsuminen Muokkaa

Pomon tappaminen Muokkaa

Cthultun silmä on helppo tappaa oikein valituilla aseilla ja taktiikoilla. Silmä ampuu pelaajaa pienemmillä Silmillä, jos sitä tulittaa aseilla tai heittotähdillä. Jos taas käyttää miekkaa, pienempiä silmiä ei synny. Cthulhun silmä hyökkää pelaajaa kohden aina tietyin väliajoin. Kun Cthultun silmää on tappanut siihen asti, että sillä on enää 1400 Elämäpistettä, se muuttaa ulkomuotoaan ja taktiikkaansa: Tällöin Pomo alkaa syöksyä pelaajaa päiten hurjalla vimmalla aikeena tappaa pelaaja. Tällöin kannattaa käyttää heittotähtiä miekan sijaan, koska tässä vaiheessa pomon puolustus on 0. Aseiksi kannattaa valita Heittotähtiä tai Jousipyssy. Myös erillaiset miekat ovat ihan hyviä.

Triviaa Muokkaa

  • Cthulhun silmä on nimetty H. P. Lovecraftin keksimän olennon, Cthulhun mukaan.

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki