FANDOM

Paladin
Paladin
Paladin
Terveys 5000
Suojaus 50
Hyökkäys 100
Esiintymistiedot
Harvinaisuus Melko harvinainen.
Ilmestymisaika Ilta ja aamu.
Ilmestymisalue Tyrmä
Saalistiedot
Saalis Paladin's Shield 2.86%

Paladin's Hammer 6.48% Armor Polish 1

Kyvyt
Kyvyt heittää vasaraa.
Immuuni kyvyille Confusion
 Paladin on pelissä esiintyvä minipomo. Paladin ilmestyy tyrmään Planteran tappamisen jälkeen.

Paladin heittää pelaajaa päin omaa vasaraa. Paladinilla on 5,000 HP:ta ja se tiputtaa 2.86% mahdollisuudella Paladin's Hammerin ja 6.48% mahdollisuudella Paladin's Shieldin ja 1% mahdollisuudella Armor Polishin. Paladinin vasara lentää läpi kuutioiden ja tappaa pelaajan yleensä 4-5 iskulla, joten on suositeltavaa käyttää hyviä aseita ja varusteita. Jatkuva vahinko pysäyttää Paladinin heittämästä vasaraansa. Aseet kuten Vilethorn, Crimson Rod/Nimbus Rod, Vampire Knives tai Inferno Fork näyttävät olevansa paras vaihtoehto tähän.

Strategia Muokkaa

LoitsijaMuokkaa

Tarvittavia esineitä:

Kun näet Paladinin tulevan, on olennaista varustautua nopeasti. Varmista että sinulla on kaikki tärkeimmät tavarat helposti valittavissa. Tartu Grappling Hookillasi Paladinin yläpuolelle ja heti kun hän on allasi, loitsi Nimbus Rod suoraan hänen päälleen. Nimbus Rodin jatkuva vahinko pysäyttää Paladinin heittämästä vasaraansa. Muista pitää yllä Nimbus Rodin sadepilveä että jatkuva vahinko ei lopu. Tämä on tärkeää tai Paladin heittää sinuun vasarallaan, jolloin kuolet.

Heti kun olet vakiinnuttanut jatkuvan vahingon, ala lakkaamatta loitsia sinun bolt-loitsuasi alas Paladiniin jolloin voit tehdä paljon vahinkoa. Pidä tauko kun mana on puolen välin tienoilla ja odota kun mana latautuu uudestaan jolloin pystyt käyttämään bolt-loitsuasi ja Nimbus Rodiasi uudestaan (vapaaehtoisesti, voit käyttää Mana Potions! Käytä lisäksi health potioneita jos vahingon aikaväli on tarpeeksi pitkä sitä varten että Paladin ei ehdi heittää vasaraa sinuun. Varo myös muita Tyrmän vihollisia, erityisesti Tyrmän taikoja-vihollisia (Esimerkiksi Necromanceria, Dark Casteria tai Diabolistia).

Toinen hyvä strategia Paladinia tappaessa on tehdä pieni alusta käyttäen Platforms ja seistä tarpeeksi ylhäällä, jolloin Paladin menettää näkökenttänsä sinusta ja lopettaa vasaroiden heittämisen. Sieltä voit yksinkertaisesti tappaa hänet käyttäen aseita kuten Inferno Fork tai Magnet Sphere. Jos olet vielä löytänyt Chlorophyte Partisanin tai Nettle Burstin, tai jonkun muun moni-isku/lävistys aseen, ne ovat kannattava valinta. Mieluiten aseen jolla pystyy ampumaan läpi kuutioiden.

LähitaisteluMuokkaa

Hyökkääminen Paladiniin lähitaistelu-aseella on harkitsematonta, koska Paladin voi tehdä kosketuksellakin suuria määriä vahinkoa ja iskeä sinua taaksepäin vasaroilla. Heittoaseet kuten Vampire Knives tai Light Discit ovat hyvä valinta, jolloin voit pysyä kaukana Paladinista ja voit helposti väistää hänen vasaraansa ja myös tappaa muita häiritseviä Tyrmän vihollisia. Jos heittoaseet eivät ole hyvä valinta, miekka joka voi laukaista projektiilejä (esimerkiksi [[Frostbrand, Terrablade jne.) tai voimakas keihäs niinkuin Mushroom Spear tekee Paladinin tappamisesta paljon turvallisempaa. Turvallinen tapa tappaa Paldin käyttäen lähitaistelu-asetta, on käyttää hyödyksi sen kykenemättömyys avata ovia. Käyttäessä joko Chlorophyte Partisania, tai Mushroom Spearia, piiloudu suljetun oven taakse ja käytä Mushroom Spearia tehdäksesi jatkuvaa vahinkoa Paladiniin, ja pidä sen huomio sinussa, jolloin tapa se hyvin nopeasti. Sinun pitäisi olla varuillasi toisista Tyrmän vihollisista kun olet tekemässä tätä, koska ne voivat avata oven ja päästää Paladinin sisään, jolla on todella pahat seuraamukset.

AmpuminenMuokkaa

Aseiden käyttäjät pystyvät kukistamaan Paladinin helpoiten näistä kolmesta vaihtoehdosta. Käyttäen nopeaa tulta ampuvan aseen kuten Megashark ei vain pysäytä Paladinia ja hänen vasaroitaan, vaan tappaa Paladinin helposti ja nopeammin kuin lähitaistelu tai loitsija-pohjaiset pelaajat pystyisivät. 

Triviaa Muokkaa

Päivityshistoria Muokkaa

PC 1.2

  • Lisätty peliin

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki