FANDOM

Piggy Bank
Piggy Bank.png
Harvinaisuus 0
Tyyppi Huonekalu
Alatyyppi Varasto
Toiminta
Kyvyt ei
Saalistiedot
Löytyy ei
Valmistustiedot
Valmistus ei
Myyntitiedot
Myyjä Merchant
Ostoarvo 1 Gold Coin 
Myyntiarvo 20 Silver Coin 

Piggy Bank eli säästöpossu on esine, johon voi varastoida kolikoita ja kaikenlaisia esineitä. Ainoa tapa hankkia Piggy Bankin on ostamalla sellaisen Merchantilta 1. kultakolikolla. Piggy Bank toimii samanlailla kuin arkku, siinä on 40 paikkaa esineille ja siihen voi varastoida mitä vaan. 

Jokainen Piggy Bank sisältää samat esineet (silloin kun käytetään samaa pelaajaa), ei väliä minne se on asetettu maailmassa. Ostamalla monta Piggy Bankia ei anna sinulle lisää tilaa, mutta antaa enemmän paikkoja päästä käsiksi Piggy Bankin sisältöön.

Piggy Bank on hyvä tapa varastoida kolikoita, koska kolikot eivät putoa kuollessasi jos ne ovat Piggy Bankissa, vaikka Piggy Bank olisikin pelaajan tavaraluettelossa.

Flying Piggy BankMuokkaa

The Flying Piggy Bankissa, eli Lentävä säästöpossu, on samat ominaisuudet kuin tavallisessa Piggy Bankissa, mutta saadaan käyttämällä Money Troughia. The Flying Piggy Bank spawnaa sinne suuntaan mihin pelaaja osoittaa Money Troughilla. The Flying Piggy Bank loppuu 3 minuutin kuluttua sen spawnaamisesta.

Huomioitavaa Muokkaa

  • Kaikki esineet häviävät lopullisesti kuolemalla Hardcore Modella.
  • Skeletronin kukistamisen jälkeen, toinen esine, Safe, jolla on samanlainen toiminta kuin Piggy Bankilla. Nämä kaksi esinettä eivät sisällä samoja esineitä kuin toinen niistä.

Päivityshistoria Muokkaa

v 1.3.0.1

  • The Flying Piggy Bank lisätty peliin.

v 1.2

  • Kapasiteetti noussut 20:stä 40:neen.

v 1.0.0

  • Lisätty peliin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki