FANDOM

Skeletron
Skeletron
Skeletronin pää.
Terveys Kädet: 800
Pää: 4,400
Suojaus Kädet: 9
Pää: 6
Hyökkäys Kädet: 30
Pää: 35
Variaatiot Skeletron Prime
Dungeon Guardian
Esiintymistiedot
Ilmestymisaika
Ilmestymisalue Tyrmä
Kutsuminen Puhuminen vanhalle miehelle yön aikaan tyrmän edustalla.
Saalistiedot
Saalis 5-15 Vähempiarvoista taikajuomaa.
Saalisraha 5 GoldCoin Small 
Kyvyt
Kyvyt Lentäminen

Skeletron on Tyrmässä oleskeleva iso lentävä luuranko. Skeletron koostuu kahdesta kädestä ja yhdestä päästä. Skeletron täytyy tappaa, ennen kuin menee tyrmään, sillä muuten pelaajan tappaa hieman syvemmällä tyrmässä Tyrmänvartija, joka on tosiasiassa pelkästään Skeletronin pää. Skeletronin käsistä kuuluu samanlainen ääni kuin zombilla kuollessaan. Skeletronin voi tappaa niin monta kertaa kuin haluaa, jos Pelaajalla on tavaraluettelossa Clothier Voodoo Doll. 1.2 päivityksessä Skeletron pudottaa myös Skeletron trophyn.

StrategiaMuokkaa

Skeletronin pää kannattaa tappaa ensin, koska pään kuoltua kädetkin hävivävät. Hyviä aseita Skeletronin tappamisessa ovat esimerkiksi Fiery Greatsword, jonka tehdään Hornakivestä, mutta myös Minihai on äärimmäisen pätevä ase usean pelaajan tulituksessa. Moltenhaarniska tai tarpeeksi hyvä suojavarustus joka saa sinulle Molten Armorin suojan tai suuremman tulee olla, koska se on paras suojataso ennen Hardmodea.

Skellutroim

Skeletronin pää ja käsivarret.

Triviaa Muokkaa

  • 1.1 päivityksessä Skeletronilla on vaikeampi versio Skeletron Prime. Sillä on 4 kättä, metallinen tekstuuri ja sen pää täynnä piikkejä.
  • Voit löytää Water Boltin ennen Skeletronin tappamista. Harvinaisesti löydetty hyllyiltä ennen kivitasoa.

Päivityshistoria Muokkaa