FANDOM

Slime Crown
Item 560
Tooltip Consumable

Summons King Slime

Harvinaisuus 1 (sininen)
Tyyppi Esine
Alatyyppi Kutsuja
Toiminta
Kutsuu King Slime
Saalistiedot
Löytyy ei
Valmistustiedot
Valmistus 1 Gold/Platinum Crown

20 Gel

Valmistusväline Demon Altar

Crimson Altar

Myyntitiedot
Myyntiarvo Ei hintaa

Slime Crown eli Limakruunu on kuluva esine joka muistuttaa ulkonäöltään King Slimeä jolla on Kruunu päässään. Slime Crownin voi Valmistaa Demon tai Crimson Alttarilla käyttäen 1:tä Gold Crownia (tai Platinum Crownia) ja 20:tä Geliä.

Kun Slime Crown on aktivoitu, vasempaan alakulmaan tulee viesti jossa lukee: King Slime has awoken! ja King Slime spawnaa jonnekkin lähistölle (Pidä mielessä että King Slime voi spawnata maan alle tai Lentäville Saarille). Jos haluat välttää King Slimen spawnaamista maan alle tai Taivaalle, Pelaajan pitää hypätä niin korkealle kuin mahdollista (Yleensä käyttäen Rocket Bootseja tai Spectre Bootseja) ennen kuin aktivoi esineen.

Pelaajat jotka haluavat saada täyden Ninja Outfitin, voivat käyttää Slime Crownia niiden farmaamiseen (King Slime aina kuollessaan pudottaa yhden Ninja Outfitin osan).

Jos pelaaja yrittää kutsua kaksi King Slimeä samanaikaisesti, pelaaja kuolee välittömästi. Kuolinviesti (ja Hautakivi sanovat: <Player> Tried To Escape suom. <Pelaaja> Yritti päästä pakoon.

BugitMuokkaa

  • IOS: joskus Slime Crown ei häviä käytön jälkeen, joka mahdollistaa kruunun moninkertaista käyttöä.

TriviaaMuokkaa

PäivityshistoriaMuokkaa

v1.2Muokkaa

  • Nyt voi myös valmistaa Platinum Crownilla.

v1.1Muokkaa

  • Lisätty peliin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki